کد خبر: ۷۵۴۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
تعداد بازدید: ۳۲۹
پرسپولیس بخش عمده‌ای از مشکل بدهی 180 میلیارد تومانی‌اش را حل کرده است!
پرسپولیس چقدر بدهی دارد؟/ آیا خطر حذف از آسیا هست؟به گزارش خبرداغ،پرسپولیس بخش عمده‌ای از مشکل بدهی 180 میلیارد تومانی‌اش را حل کرده است!


حمید گرشاسبی سرپرست پرسپولیس که به برنامه ورزش و مردم رفته بود ، گفت: «180 میلیارد بدهی داشتیم که 130 میلیاردش بدهی مالیاتی بود. مالیات ها البته علی الراس حساب شده بود و کلی هم جریمه خوردند و بدهی روی بدهی آمد. این قدر زیاد شد تا به رقمی رسید که باشگاه از پس پرداختش بر نمی آمد. خوشبحتانه با تدبیر وزارت ورزش و جوانان، با پیگیری دکتر سلطانی فر، این مشکل حل شد. این پرونده الان رفته برای بررسی مجدد و از لیست بدهی ها در آمد. 50 میلیارد هم بدهی جاری داشتیم که بخش عمده آنها پرداخت شده و سبک شده است و الان 18 میلیاردی بدهی داریم که اگر به مرور صفرش کنیم باشگاه چابک می شود و می تواند حرکت کند رو به جلو.»


او همچنین گفت:« چند وکیل زیر پای بازیکنانی نشسته اند که هنوز برای پول شان یکباره هم با ما حرف نزدند و مستقیم رفتند به ای اف سی شکایت کرده اند. این را درباره اش با آقای تاج حرف زدیم که کمیته انضباطی بیشتر مراقب باشد. ما داریم تلاش می کنیم. تا به حال 17 میلیارد بدهی خارجی های این سال ها را دادیم اما گروهی از داخل دارند به تیم ما هم ضربه می زنند.»

خبرآنلاین

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: