کد خبر: ۷۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۱۹۴
جاسبی در جمع خبرنگاران:
رییس اسبق دانشگاه آزاد گفت:‌ آیت‌الله هاشمی همواره مصالح نظام و انقلاب بر هر چیزی ترجیح می‌دادند و به هم دلیل نزدیک‌ترین فرد به امام و رهبری بودند.
دلیل نزدیکی آیت‌الله هاشمی به امام و رهبری ترجیح دادن مصالح نظام بر مسائل دیگر بود

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در حاشیه مراسم سالگرد رحلت آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی در جمع خبرنگاران گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی یکی از شخصیت‌های تراز اول نظام و یار امام و رهبری بود که خدا ایشان را رحمت کند.

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رییس‌جمهور نیز در این مراسم گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به حضرت امام و مقام معظم رهبری عشق می‌ورزید و تا آخر بر عهد خود باقی ماند.

عبدالله جاسبی نیز درباره شخصیت آیت‌‌الله هاشمی اظهار کرد: بارزترین ویژگی آیت الله هاشمی رفسنجانی این بود  که نگاهی کلان به مسائل داشت. ایشان همواره مصالح نظام و انقلاب بر هر چیزی ترجیح می‌دادند و به هم دلیل نزدیک‌ترین فرد به امام و رهبری بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: