کد خبر: ۷۵۴۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹
تعداد بازدید: ۷۵۲
باشگاه پرسپولیس از حضور مهاجم سابق تیمش در جام جهانی همچنان سود می برد.
سهم پاداش باشگاه پرسپولیس از ملی پوش ماندن طارمی محفوظ استبه گزارش خبرداغ ، فیفا به هر باشگاهی که در جام جهانی بازیکن داشته باشد بیش از 220 هزار دلار پاداش می دهد و و از این رو شاید برخی ها فکر کنند انتقال طارمی به باشگاه الغرافه قطر باعث خواهد شد فیفا پاداش اشاره شده را در صورت ملی پوش ماندن طارمی به باشگاه قطری بدهد.

 

یکی از کارشناسان حقوقی فدراسیون فوتبال در این ارتباط گفت: «فیفا در واقع این 220 هزار دلار را به باشگاه هایی که می دهد که بازیکن در 2 سال اخیر در آن عضویت داشته است. ممکن است یک بازیکن در دو سال 4 باشگاه عوض کرده باشد که این مبلغ بین این باشگاه تقسیم می شود. ضمن اینکه ممکن است یک بازیکن در دو سال فقط عضو یک تیم بوده که کل پاداش به این باشگاه تعلق خواهد گرفت.»

 

وی در مورد مهدی طارمی و پاداشی که به باشگاه الغرافه تعلق می گیرد، خاطرنشان کرد: «طارمی 2 سال قبل از جام جهانی به مدت یک سال و نیم و حتی بیشتر از این مدت عضو باشگاه پرسپولیس بوده و از این رو بیشتر مبلغ 200 هزار دلار به این باشگاه می رسد.»

 

پرسپولیس در حال حاضر به غیر از طارمی، 5 ملی پوش در اردوی تیم ملی دارد که اگر همه آنها در لیست 23 نفر نهایی کی روش باشند پاداش خوبی از فیفا دریافت خواهد کرد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: