کد خبر: ۷۵۴۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
تعداد بازدید: ۴۴۵
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک‌های شلیک شده به سوی عربستان یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.
فرمانده سپاه: امکان ارسال موشک از ایران به یمن وجود ندارد / چگونه می‌شود به کشوری که در محاصره کامل است موشک فرستاد؟به گزارش خبرداغ،فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک‌های شلیک شده به سوی عربستان یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی و سعودی درباره دخالت ایران در یمن و ارسال موشک به این کشور، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و حکام دست‌نشانده آنها تاکنون دروغ‌های زیادی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کردند و به ایران تهمت‌های زیادی زدند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: چگونه می‌شود به کشوری که در محاصره کامل قرار دارد و حتی امکان ارسال کمک‌های دارویی و غذایی وجود ندارد، سلاح آن هم موشک ارسال کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه امکان انتقال موشک به یمن را نداشته و مقامات آمریکایی نیز می‌دانند که موشک‌های شلیک شده یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.

گفتنی است در روزهای گذشته نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با نمایش لاشه یک فروند موشک ادعا کرد که موشک‌هایی که توسط یمنی‌ها به سمت عربستان سعودی شلیک شده ایرانی بوده است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۰/۱۷
0
0
دخالت و مداخله آشکارآمریکا وکشورهای اروپایی، عربستان سعودی و رژیم جعلی صهیونیستی درامورداخلی ایران به خاطر تانوانی، کوتاهی، سکوت و خیانت های دولت روحانی وظریف بوده است.
آمریکا ومتحدانش ازسال 2003 تاکنون به تمام تروریست ها پول وسلاح ارسال می کنند.
آمریکایی ها وکشورهای اروپایی برای ما یکی هستند.
سعودی ها، صهیونیست ها، آمریکایی ها، کشورهای اروپایی و تمام تروریست های منطقه خاورمیانه وجهان برای ما یکی هستند.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: