کد خبر: ۷۵۳۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
تعداد بازدید: ۱۶۲۰
بازیگر پرحاشیه که به لطف رسانه ملی مشهور شده است، در حمایت از اراذل و اوباش ضدانقلاب، از لغت اختشاش به‌جای اغتشاش استفاده کرد!
تمسخر بهاره رهنما در روزنامه کیهان: اون اغتشاشه نه اختشاش!/  این خانم دارنده مدرک کارشناس ارشد ادبیات فارسی استبه گزارش خبرداغ به نقل ازکیهان،بهاره رهنما پس از پستی که در توهین به جامعه ایرانی بود، در پست دیگری از اراذل و اوباش که نزدیک به یک هفته امنیت مردم را سلب کردند، حمایت کرد. با مزه این است که این خانم دارنده مدرک کارشناس ارشد ادبیات فارسی، اغتشاش را اختشاش تلفظ کرده و همانطور نوشته است.

باید از امثال بهاره رهنما پرسید که اگر یکی از نزدیکانش مثل دو نوجوان بی‌گناه اهل درود و خمینی‌شهر، به‌دست اغتشاشگران به قتل می‌رسید، باز هم حاضر بود از اغتشاشگران حمایت کند یا همچنان آنها را مردم معصوم و بی‌گناه می‌دانست؟!
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: