کد خبر: ۷۵۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
تعداد بازدید: ۲۶۱
یک منبع آگاه در وزارت ارتباطات در گفت و گو با «انتخاب» خبر رفع فیلتر اینستاگرام را تایید کرد. تلگرام و اینستاگرام از چهار روز پیش (10 دی) فیلتر شده بودند اما اینستاگرام از امروز (پنجشنبه 14 دی) رفع فیلتر شد.
فوری/ اینستاگرام رفع فیلتر شدبه گزارش خبرداغ،برانکو ایوانکوویچ که اکنون به همراه تیمش با کسب 40 امتیاز شانس زیادی برای تکرار قهرمانی دارد، در شرایطی باید برابر نفت تهران حضور یابد که طرفدارانش از تماشای این دیدار محروم هستند.

 

سرمربی پرسپولیس با اشاره به شرایط نفت تهران از این جدال به عنوان یک بازی ترسناک برای تیمش نام برد. او با حضور در نشست خبری در خصوص این بازی گفت: نفت تهران یکی از تیم‌هایی است که بیشترین‌بازی‌ها را با این تیم داشتیم، من از بازی با این تیم می‌ترسم چرا که خیلی‌ها امتیاز این بازی را از قبل برای ما نوشته‌اند.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: