کد خبر: ۷۵۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
در سه ماهه فصل پاییز، 664 هزار و 239 مسافر داخلی و خارجی در فرودگاه بین المللی کیش تردد داشته اند.
فرودگاه کیش پذیرای بیش از 660 هزار مسافر در فصل پاییز

به گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در سه ماهه سوم سال جاری، 652 هزار و 859 مسافر توسط پروازهای داخلی در فرودگاه جزیره کیش تردد داشته اند. از این آمار 337 هزار و 356 نفر مسافر ورودی و 315 هزار و 503 نفر مسافر خروجی هستند. 

همچنین در این مدت فرودگاه بین المللی کیش 6 هزار 95 مسافر خارجی ورودی و 5 هزار 285 مسافر خارجی خروجی داشته است که در مجموعه 11 هزار 380 مسافر خارجی در فرودگاه بین الملل کیش تردد داشته اند. 

در سه ماهه سوم سال 5 هزار و 508 پرواز در مسیرهای داخلی و خارجی از فرودگاه بین المللی کیش نشست و برخاست داشته اند و بیش از 7 هزار 137 تن بار از این فرودگاه جابجا شده است. 

لازم به ذکر است، فرودگاه بین المللی جزیره کیش جزو 5 فرودگاه پر تردد کشور و سالانه پذیرای تعداد زیادی مسافر داخلی و خارجی است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: