کد خبر: ۷۵۳۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۳۲
نماینده مردم خواف و رشتخوار خواستار پیگیری مطالبات مردم از مسیرهای قانونی شد و گفت: صداوسیما مطالبات مردم از مسئولان را پیگیری کند.
مردم خواسته‌های خود را از طریق قانونی پیگیری کنند/ صداوسیما مطالبات مردم از مسئولان را پیگیری کند

به گزارش خبرداغ،محمود نگهبان سلامی در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره تجمعات و اعتراضات اخیر در برخی از مناطق کشور، بر لزوم حفظ حفظ آرامش و وحدت ملی تاکید کرد و گفت: مردم باید آگاه باشند که دشمنان به دنبال این هستند که میان مردم و نظام جمهوری اسلامی دشمنی ایجاد کنند تا همانند گذشته به توطئه‌های خود علیه ملت و نظام ادامه خواهند داد .

نماینده مردم خواف و رشتخوار ادامه داد : ممکن است مشکلاتی در جامعه وجود داشته باشند اما راه حل گذار از این مشکلات، پیگیری قانونی خواسته‌ها توسط نمایندگان مردم و دولت است.

نگهبان سلامی درباره نقش صداوسیما و رسانه‌ها در آرام کردن فضای کشور گفت: نباید نقش موثر رسانه ملی را در ایجاد انسجام ملی و آرامش جامعه فراموش کنیم. رسانه ملی باید از مسئولان برای شفاف‌سازی و ارائه توضیحات آنها به مردم دعوت و خواسته‌ها ملت را از مسئولان پیگیری کند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: