کد خبر: ۷۵۳۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
تعداد بازدید: ۳۶۱
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور تاکید کرد: مطالبات ۹۸ درصد از سپرده‌گذاران مؤسسات مالی غیرمجاز و مجاز غیرمنضبط پرداخت شده است.
حسینعلی امیری: مشکلات مؤسسات مالی غیرمجاز مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم نیست/ پرداخت ۹۸ درصد از مطالبات سپرده‌گذاران

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسینعلی امیری با حضور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه سه میلیون نفر درگیر این مؤسسات بودند، گفت: برای حل مشکلات دو درصد باقیمانده نیازمند همکاری مجلس و قوه قضاییه هستیم.

وی افزود: قوه قضاییه باید زودتر دستور فروش اموال شناسایی شده مؤسسات مالی غیرمجاز را بدهند تا حدود ۶۰ هزار نفر که همچنان جزو طلبکاران این مؤسسات هستند می‌‌توانند به مطالباتشان برسند.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه مشکلات این مؤسسات مربوط به دولت یازدهم و دوازدهم نیست و سوءاستفاده کنندگان از اعتماد مردم باید پاسخگو باشند، اظهار داشت:‌ دولت به تنهایی نمی‌‌تواند مشکلات کشور را حل کند بلکه نیاز به همکاری دو دستگاه دیگر و همچنین دستگاه‌ها، سازمان و نهادهای فراقوه‌‌ای دارد.

امیری با اشاره به جلسه دو ساعته روز دوشنبه رؤسای کمیسیون‌‌های تخصصی مجلس با رئیس‌جمهور و تأکید شرکت‌کنندگان در این جلسه بر لزوم برقراری آرامش در کشور تصریح کرد: مسائل مرتبط با آسیب‌‌های اجتماعی، محیط زیست، اشتغال، اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر، سیاست خارجی، پاسداری از برجام، صندوق‌‌های بازنشستگی و نظام سلامت از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

وی با اشاره به بررسی لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۷ در کمیسیون تلفیق مجلس خاطرنشان کرد: دولت برای اجرای برنامه‌‌هایش منابعی در نظر گرفته است و چنانچه نمایندگان منابع دیگری را در نظر داشته باشند می‌‌توانند آنها را به دولت معرفی کنند و دولت هم از پیشنهاد مجلس استقبال خواهد کرد.

معاون رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهور برای عمل به وعده‌های انتخاباتی‌‌اش برنامه‌‌ای مدون دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: