کد خبر: ۷۵۳۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۸۵
استقلال برابر تراکتورسازی 2 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد هرچند که شرایط حریف روز جمعه آبی ها هم چندان بهتر نیست.
2 ستاره محروم استقلال برابر 2 غایب تراکتورسازیبه گزارش خبرداغ ، استقلال برابر تراکتورسازی 2 بازیکن تاثیرگذار خود را در اختیار ندارد هرچند که شرایط حریف روز جمعه آبی ها هم چندان بهتر نیست.

 

استقلال برای بازی با تراکتورسازی سرور جپاروف و روزبه چشمی را به دلیل 3 اخطاره بودن در اختیار نخواهد داشت، دو بازیکنی که در هفته های گذشته نمایش خوبی در ترکیب این تیم داشته اند و بازیکنان مهمی برای این تیم محسوب می شوند.


اما اوضاع تراکتور هم چندان بهتر از استقلال نیست چراکه این تیم مهدی کیانی، کاپیتان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و امید عالیشاه هم مصدوم است و بازی را از دست داده است.


بازی روز جمعه استقلال برابر تراکتورسازی در غیاب 4 ستاره برگزار می شود و باید دید نبود کدام بازیکنان در ترکیب استقلال و تراکتورسازی بیشتر حس می شود.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: