کد خبر: ۷۵۳۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
تعداد بازدید: ۲۲۱
حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در نامه‌های به مهدی کروبی از قائم مقامی و عضویت در حزب اعتماد ملی استعفا داد.
حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا از قائم مقامی حزب اعتماد ملی استعفا دادبه گزارش خبرداغ،حجت‌الاسلام منتجب‌نیا در نامه‌های به مهدی کروبی از قائم مقامی و عضویت در حزب اعتماد ملی استعفا داد.

متن نامه استعفای حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا به این شرح است:

"بسمه تعالى"

حضرت حجت الاسلام والمسلمین آقاى کروبى دبیر کل محترم حزب اعتماد ملى

با سلام و احترام، ضمن تشکر از حسن اعتماد جنابعالى و حمایت همه جانبه از اینجانب در دوازده سال عمر حزب اعتماد ملى و تقدیر از تصمیم به حضور بیشتر شما در نظارت بر امور جارى این تشکیلات فراگیر، از آن برادر بزرگوار بار دیگر مصرّاً درخواست مى کنم استعفاى مورّخ ٩٦/١٠/٤ اینجانب را از قائم مقامى دبیر کل و عضویت در حزب بپذیرید.

به دوستان عزیزم در حزب اعتماد ملى اطمینان مى دهم تا آخر عمر بر اعتقاد و ایمان به خطّ نورانى امام راحل ( ره ) و ضرورت تحزّب در کشور و مخالفت با فردگرایى و شخصیت محورى و روش هاى پوپولیستى در عرصه فعالیت سیاسى باقى خواهم ماند.

والسلام علیکم و رحمت الله

عصر جمعه ١٣٩٦/١٠/٨

رسول منتجب نیا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: