کد خبر: ۷۵۳۰۲۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵
تعداد بازدید: ۲۰۳
معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: با هرگونه تجمع در میادین شهر تهران برخورد قاطع صورت می گیرد.
برخورد با هرگونه تجمع غیرقانونی در میادین تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا: معاون سیاسی و انتظامی استانداری تهران گفت: با هرگونه تجمع در میادین شهر تهران برخورد قاطع صورت می گیرد.
 
محسن همدانی تصریح کرد: تاکنون مجوزی مبنی بر تجمعات مردمی در سطح شهر تهران از سوی استانداری صادر نشده و در صورت برگزاری چنین تجمعاتی از سوی نیروی انتظامی برخورد قاطع صورت می گیرد.
 
وی با اشاره به تجمع روز گذشته در مشهد مقدس نیز گفت: این تجمع نیز سیاسی و بدون مجوز صورت گرفت و از سوی برخی جریانات سیاسی هدایت شد.
 
معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران با هشدار به رهبران برخی جریانات سیاسی داخل کشور افزود: این اقدامات و گفتارهای ناپسند فرصت را به منافقین و سلطنت طلبان خارج نشین داده تا در این مواقع دست به اقدام علیه نظام بزنند.
 
همدانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تجمع دیروز در مشهد مقدس سبب تهیه خوراک برای دشمنان نظام شده به همین منظور با این گونه تجمعات در پایتخت برخورد قانونی و قاطع صورت خواهد گرفت.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجیدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۸
0
0
مردم مجبورند با بیکاری چه کارکنند شما می گوئید دشمن ؟ دشمن کسی است که به فکر مردم نیست . و از رای مردم سوء استفاده کردند . دشمن به شما کاری ندارد اگر با مردم و به فکر مرم باشید .
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: