کد خبر: ۷۵۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۳۸۶
آنطور كه رييس كميته تعيين وضعيت بازيكنان گفته، پرسپوليس فقط تا 26دي فرصت دارد طلب گابريل را بدهد، وگرنه به طور خودكار شش امتياز از اين تيم كسر خواهد شد.
نگرانی شدید در اردوگاه پرسپولیس/ حواس‌تان هست؟به گزارش خبرداغ ، آنطور كه رييس كميته تعيين وضعيت بازيكنان گفته، پرسپوليس فقط تا 26دي فرصت دارد طلب گابريل را بدهد، وگرنه به طور خودكار شش امتياز از اين تيم كسر خواهد شد.

 

اين در حالي است كه باشگاه مدعي است طلب بازيكن برزيلي را به مدير برنامه‌هايش پرداخته، اما او پول را به دست گابريل نرسانده.

 

خلاصه در اين كش و قوس تازه پرسپوليسي‌ها رسما گرشاسبي را مامور كرده‌اند كه مدارك پرداخت پول به مدير برنامه‌ها را براي فيفا بفرستد و اگر راي عوض نشد به دادگاه عالي ورزش شكايت كند.

 

حالا كاري نداريم كه هزينه دادرسي در اين دادگاه چقدر مي‌شود و اصلا ارزش‌اش را دارد يا نه، اما به نظر شما تمام اين داستان‌ها حداكثر تا 20روز آينده به سرانجام مي‌رسد؟ از پرسپوليس قشنگ بوي كسر امتياز مي‌آيد؛ ببينيد كي گفتيم.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: