کد خبر: ۷۵۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
۱۸ دی‌ماه در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود؛
دومین کنفرانس امنیتی تهران، ۱۸ دی ماه با سخنرانی رییس‌جمهور افتتاح و در آن تعدادی از مقامات ارشد لشکری و کشوری در قالب پنل‌هایی که در این کنفرانس تشکیل می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.
دومین کنفرانس امنیتی تهران با حضور رییس‌جمهور و مقامات ارشدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، بنا بر اطلاعیه دبیرخانه دومین کنفرانس امنیتی تهران در ابتدای این نشست رییس کنفرانس امنیتی تهران به ارائه گزارشی از روند برگزاری این اجلاس خواهد پرداخت و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی سخنرانی می‌کند.

در ادامه این نشست، در پنل سیاست خارجی و امنیت منطقه‌ای که با محورهای «معماری و ترتیبات امنیتی غرب آسیا، نقش جمهوری اسلامی ایران، سایر قدرت‌های منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می‌شود، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و سیدکمال خرازی رییس شورای راهبردی روابط خارجی سخنرانی خواهند کرد.

همچنین در نشست اقتصاد و امنیت منطقه‌ای که با محور «اقتصاد منطقه با موضوع پیشرفت و امنیت اقتصادی منطقه» برگزار می‌شود علاوه بر سخنرانی محمد خزاعی رئیس کل سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور به بیان دیدگاه‌های خود در مورد این موضوع خواهد پرداخت.

در ادامه این نشست که در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار خواهد شد، سردار حسین دهقان وزیر سابق دفاع، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع در نشست دفاع و امنیت منطقه‌ای با محورهای «همکاری‌های دفاعی و امنیتی در غرب آسیا، نقش محور مقاومت و موضوع فلسطین و همچنین روند تسلیحاتی و امنیت غرب آسیا» به بیان دیدگاه‌های خود خواهند پرداخت.

سخنران اختتاحیه این نشست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی خواهد بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: