کد خبر: ۷۵۲۷۹۴
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۸
وکیل حقوقی فوتبال کشورمان گفت: دادگاه عالی ورزش بعید است محرومیت پرسپولیس را کاهش یابد.
محرومیت پرسپولیس کاهش نمی‌یابد/ بعید است CAS حکم فیفا را وتو کندبه گزارش خبرداغ ، رضا جاودانی وکیل حقوقی فوتبال کشورمان درباره اینکه آیا ممکن است حکم محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس کاهش یابد یا خیر، گفت: فیفا حکم را صادر کرده است و دیگر تغییر نمی کند. اگر مسئولان پرسپولیس حکم صادره را به دادگاه CAS ببرند، احتمال ضعیفی دارد که مسئولان دادگاه عالی ورزش حکم محرومیت را ببخشند.

 

او افزود: دادگاه CAS بیشتر میانجگری می‌کند و با توجه به اینکه کم پیش می‌آید این دادگاه حکم فیفا را وتو کند، به نظر می‌رسد پرسپولیس از نقل و انتقالات بعدی هم محروم است.

 

جاودانی درباره اتفاقات رخ داده برای داور در یکی از دیدار‌های استان خراسان رضوی اظهار کرد: کمیته انضباطی خراسان رضوی حکم این مسابقه را صادر کرده و اگر کسی به آن حکم اعتراض دارد، پرونده در اختیار ما قرار می‌گیرد. در حال حاضر کسی به این حکم اعتراض نکرده و پرونده هم در اختیار ما نیست.

 

گفتنی است، در دیدار تیم‌های تایباد و قوچان در لیگ فوتبال استان خراسان رضوی که با قضاوت یک داور کاشمری انجام شد، داور جوان که اتفاقا در لیگ ۲ فوتبال کشور هم قضاوت کرده بود، یک نقطه پنالتی اعلام کرد و سبب ایجاد ضرب و شتم شدید شد که پس از درگیری ها، پرده گوش داور پاره شد.

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: