کد خبر: ۷۵۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۳۰۰
محمدرضا ادبی معاون عملیات بانکی به همراه مصطفی یزدانجو مدیر امور شعب استانها و سید مهدی سلیم بهرامی مدیر شعب استانهای مازندران و سمنان از شعب منتخب این مدیر بازدید کرد.
بازدید معاونت عملیات بانکی از شعب استانهای مازندران و سمنانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، ادبی معاون عملیات بانکی ضمن دیدار و گفتگو با همکاران اظهار داشت: اولویت استراتژیک بانک «سرمایه انسانی» است و چرخش و تحرک مناسب حرفه ای کارکنان به ویژه تحول فکری و رفتاری یک ضرورت است.
وی افزود: کارکنان در نقش ها و موقعیت های جدید سازمانی با یکدیگر تعامل موثر پیدا می کنند و «خویشتن سازمانی» و «خویشتن حرفه ای» خود را عرضه می کنند که این روند به «تربیت و پرورش رفتار حرفه ای کارکنان» و «توانمندسازی آینده حرفه ای بانک» منجر خواهد شد.
ادبی در ادامه سخنان خود به ایفای نقش مهم بازاریابی در تعین سرنوشت بانک، خصوصاً در وضعیت حساس کنونی اشاره و خواستار شناسایی ،جلب و جذب فعالان اقتصادی و مشتریان توانمند در سطح استان شد.
در ادامه این بازدید یزدانجو مدیر امورشعب استانها خواستار تلاش و حساسیت ویژه رؤسا و کارکنان شعب نسبت به افزایش سپرده‌های قرض‌الحسنه جاری و پس‌انداز بانک شد و گفت: افزایش منابع جاری بانک در گرو سرویس‌دهی مناسب به مشتریان است و همکاران بایستی نسبت به این موضوع حساس‌تر باشند.
وی دو اولویت امروز بانک یعنی رشد سپرده‌های ارزان ‌قیمت و تعیین تکلیف مطالبات غیر جاری را از اهم وظایف شعب دانست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: