کد خبر: ۷۵۲۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۸۵
شايد تا پنج روز پيش خيلي از هواداران پرسپوليس موافق فروش مهدي طارمي بودند.
طارمی و پنج روز شگفت‌انگیزبه گزارش خبرداغ،شايد تا پنج روز پيش خيلي از هواداران پرسپوليس موافق فروش مهدي طارمي بودند.

 

خط حمله در غياب او مشكلي نداشت، حاشيه‌هاي تيم كمتر شده بود و البته اميدوارهايي هم نسبت به بخشودگي محروميت نقل‌وانتقالاتي پرسپوليس در زمستان و يا حداكثر تابستان آينده وجود داشت. در همين راستا باشگاه هم چندان به ترانسفر پولساز آقاي گل بي‌ميل نبود. اين مساله از لحن گرشاسبي در نشست خبري‌اش هم قابل درك بود.

 

 

با اين حال طي اين پنج روز سه اتفاق مهم رخ داد كه حالا ممكن است همه معادلات مربوط به طارمي را به كلي تغيير بدهد. پرسپوليس ابتدا سه‌شنبه هفته گذشته با شكست برابر نفت آبادان از جام حذفي كنار رفت، پس از آن صبح يكشنبه اين هفته خبر رسيد فيفا تفاهم پرسپوليس و ريزه‌اسپور را به منزله رفع محروميت سرخپوشان از يارگيري نمي‌داند و از نظر فدراسيون جهاني اين دو پنجره همچنان بسته خواهد ماند، نهايتا هم عصر همان روز سرخپوشان در يك بازي كم‌رمق برابر فولاد خوزستان متوقف شدند تا نگراني‌ها در مورد روند حركتي اين تيم بيشتر شود.

 

البته برانكو در كنفرانس خبري بعد از بازي سعي كرد مثل هميشه ظاهر كار را حفظ كند. او گفت جاي طارمي در تيمش خالي نيست و پرسپوليس بدون او بيشتر امتياز گرفته، اما خود برانكو هم مي‌داند كه مهاجم بوشهري برايش كليدي است. او براي پايان محروميت طارمي لحظه‌شماري مي‌كند و احتمالا از همان بازي هفته بيست‌ويكم برابر پيكان از اين بازيكن استفاده خواهد كرد. با تحولاتي كه در اين پنج روز رخ داد، بايد ماجراي جدايي طارمي را منتفي دانست، حتي اگر او حاضر به تمديد قراردادش نشود و آخر فصل مفت و مجاني اين تيم را ترك كند.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: