کد خبر: ۷۵۲۶۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
تعداد بازدید: ۳۶۵
صمد مرفاوی می گوید 7 سال از دست استقلال شکایت کرده بود اما اتفاق خاصی رخ نداد اما همین که دو هفته نامه ها را برای کنفدراسیون فوتبال فرستاد حق و حقوش زنده شد!
طعنه مربی اسبق استقلال به فدراسیون فوتبالبه گزارش خبرداغ ، صمد مرفاوی دراین باره می گوید: « مطالباتم را گرفتم و پرونده هم شب گذشته بسته شد. آقایان خودشان قائله را درست کردند در حالی که من اصلا از استقلال شکایت نکرده بودم، من فقط نامه‌هایی را که به فدراسیون فرستاده بودم در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا گذاشتم و آنها همه چیز را پیگیری کردند.7سال به خودی ها گفتم حرفم را گوش نکردند اما بیگانه‌ها دو هفته‌ای حقم را گرفتند! آنهایی که انگ وطن‌فروش به من زدند را نمی‌بخشم.»


واقعیت هم همینی است که صمد مرفاوی می گوید. نامه هایی که کمیته انضباطی ما به باشگاه ها می زند بی فایده است و اصلا ضمانت اجرایی ندارد و اصلا باشگاه ها ملزم به اجرای احکام صادره از سوی کمیته انضباطی نیستند.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: