کد خبر: ۷۵۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
تعداد بازدید: ۱۲۹۵
دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان از برگزاری کنگره این تشکل سیاسی و انجام تغییراتی در مرامنامه و اساسنامه آن خبر داد.
انتخاب دبیرکل جامعه اسلامی کارمندان/ انجام تغییرات در مرامنامه و اساسنامه

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، سیدکمال سجادی صبح امروز در نشستی خبری با اصحاب رسانه، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال آیت الله حائری شیرازی گفت: از این تریبون درگذشت آیت الله حائری شیرازی را به خانواده ایشان و مردم تسلیت می‌گویم. همچنین اقدامات سپاه و ارتش در تسریع خدمات رسانی در زلزله کرمانشاه قابل تقدیر است که هماهنگ عمل کردند. 

وی سال نو مسیحی را به اقلیت‌های مسیحی کشور تبریک گفت و اظهار داشت: در آستانه ۹ دی هستیم که روز حماسه و بصیرت است و مردم به صورت خودجوش در این روز حاضر شدند و از کیان نظام دفاع کردند و جا دارد همه مسئولان به این موضوع بپردازند لذا همه اقشار و جناح‌ها در آن روز حضور داشتند و حتی بسیاری از اصلاح طلبان هم آمدند و بساط فتنه‌گری چیده شد.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به برگزاری مجمع عمومی جامعه اسلامی کارمندان تصریح کرد: طبق قانون جدید باید احزاب سراسری و استانی برای تمدید مجوز مجمع عمومی برگزار کنند که طی هفته‌های اخیر این مجمع برگزار شد.

سجادی افزود: جامعه اسلامی کارمندان در ۲۰ استان دارای دبیر و اعضا است که مجمع عمومی با تعداد بالای ۳۰۰ نفر برگزار شد. در این جلسه سیدمحمد حسینی، وزیر ارشاد سابق سخنرانی و پیام علی اکبر ولایتی در آن قرائت شد.

وی با اشاره به تغییرات اساسنامه و مرامنامه خاطرنشان کرد: در مرامنامه التزام به قانون اساسی و ولایت فقیه ذکر شده که به ولایت مطلقه فقیه تغییر کرد. 

سجادی با اشاره به دیگر تغییرات اساسنامه جامعه اسلامی کارمندان ابراز داشت: با توجه به اینکه در اساسنامه قید شده بود که اعضای جامعه اسلامی باید کارمند رسمی وزارتخانه باشند و ایجاد محدودیت می‌کرد، عضویت اعضا به کارمندان دولت و غیردولتی، کارمندان بخش خصوصی و بازنشستگان تغییر یافت. 

وی با بیان اینکه ۱۵ عضو شورای مرکزی به ۱۱ نفر تقلیل یافت که دو عضو علی البدل به آن اضافه شد، عنوان کرد: همچنین برای اولین بار هیات بازرسی تشکیل شد و دو عضو بازرس انتخاب شدند و هفت نیروی جوان وارد شورای مرکزی و هیات بازرسی شدند. در بخش بانوان هم برای اولین بار کاندیدا داشتیم که یک خانم وارد شورای مرکزی شد.

این عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: با اکثریت مطلق آرا بنده به عنوان دبیرکل به مدت سه سال انتخاب شدم و برخی از اعضای هیات موسس هم در شورای مرکزی حضور دارند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: