کد خبر: ۷۵۲۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۵۱۷
کمال الدین پیرموذن نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی در یادداشتی هوشیاری و نظارت ملی را لازمه پیشرفت کشور دانست و گفت: به مردم راست بگویید
پیشنهاد نماینده پیشین مجلس به مسئولین: به مردم راست بگویید
به گزارش خبرداغ ، بی تردید توجه به رفع مشکلات معیشتی مردم و حرکت در جهت ارتقای کیفیت زندگی ایرانیان و نیز جلوگیری از بار شدن هزینه های نامناسب بر دوش مردم، از برنامه های اساسی دولت   تدبیر و امید بوده و دستیابی به آن، به اظهار حقایق و واقعیت های ایران، توسط رئیس جمهور که هر گونه تعارف و ملاحظه کاری و مصلحت کاری بی مورد را از وی سلب می کند، نیازمند است ، طبیعی است  پذیرش آنها توسط مردم و همراهی ملت با ایشان می تواند پیشرفت مهمی در بهبود وضع موجود داشته باشد، قسمت عمده مشکل ما در عدم توجه دقیق به بدیهات نهفته است.نخستین اقدام لازم برای نجات از بحران نیز، بیداری از خواب گران است.

 
 ایران اسلامی آینده مشترک همه ماست و همگان برای پیشرفت کشور، بایستی انتقاد بجا و سازنده که نخستین گام در راه سازندگی است، درمان درد و هدیه به دولت است را، مورد توجه خویش قرار دهند.

  مردم تنها مشروعیت نیستند بلکه آنها منشا آگاهی، دانش و اطلاعاتند. باید پذیرفت که تنها با حمایت مردمی می توان خدمت کرد. 

هر کس برای پیشرفت و آبادانی کشور اهتمام می ورزد و یا با نقد دلسوزانه  به تغییر و بهبود وضع موجود می اندیشد اصلاح طلب است. جامعه سياسي سالم به شهروندان فعال نیاز دارد.

 پیشرفت کشور در درجه اول به آگاهی، توان، پشتکار، همکاری و همدلی مردم متکی است. مشارکت جدی مردمی، رگ حیاتی استراتژی توسعه است.
  راهی جز مشارکت جو شدن شهروندان ایران، برای آینده کشور عزیزمان وجود ندارد. دولت و ملت بخود نیایند غافلگیر  می شوند. 

 من گونه ای ارتقا در سطح فرهنگ جامعه را لمس  و احساس می کنم

 آقای رئیس جمهور، اجازه ندهند که حقوق مردم توسط برخی اشخاص حقوقی ويا حقيقي  و یا در دستگاههای اجرایی زیر پا گذاشته شود. به مردم راست بگویید. همه باید اذهان خود را متحول سازند. 

عدم پذیرفتن  خطاها، اشتباهات مسئولین و اعتراف به آن از یک سو و فقر و بیکاری و تورم از سوی دیگر زمینه ساز آسیب های اجتماعی فراوانی گشته است. 

 اگر جامعه ایران با امکانات یک قاره، مشکل داشته و البته فراوان دارد همه ما، بویژه اشخاص حقوقي و حقيقي  بهره مند چشمگير از كيسه ملت به سهم خود مقصرند.
      نمایندگان مجلس عدالت راستین مالی را در تصویب بودجه ملاک عمل و زمینه های قانونی کارآمد تر شدن نظام اجرایی، قضایی کشور را فراهم آورند.

درود بر ملت رشید ایران اسلامی که در اوج نیازها و فشارهای اقتصادی و اجتماعی، عزت نفس را فرونگذاشته و اندیشه و راه خود را بازیچه نیاز و دنيا يشان نکرده و نمی کنند. 
آفتاب
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: