کد خبر: ۷۵۲۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۴۶۸
جوابیه وزارت آموزش و پرورش به اظهارات رحیم‌پور ازغدی:
وزارت آموزش و پرورش در واکنش به اظهارات خلاف واقع رحیم پورازغدی پیرامون سند ۲۰۳۰ آن را کلی‌گویی و تهمت به فرهنگیان برشمرد.
سند ۲۰۳۰ ملغی شده است/ از کلی‌گویی و تهمت به فرهنگیان بپرهیزید!

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،‌ بدنبال انتشار سخنرانی رحیم پورازغدی در روزنامه کیهان، مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش جهت تنویر افکار عمومی توضیحاتی ارائه نمود:

۱. آموزش و پرورش در سال ها و ماه های اخیر به شکلی جدی و با برنامه‌ریزی‌های متراکم در پی عملیاتی کردن سند تحول بنیادین است و این سند به موضوع اصلی بسیاری از نشست‌ها و جلسات مدیران ارشد با بدنه آموزش و پرورش تبدیل شده است. با این وجود و با توجه به محو کامل سند ۲۰۳۰ از عرصه برنامه‌های دستگاه تعلیم و تربیت کشور، مشخص نیست که به چه دلیل برخی افراد هر از گاهی اصرار دارند که چراغ آن را روشن کرده و بر مبنای آن به نهادهای فرهنگی و قانونی کشور و پرسنل خدوم آن افترا ببندند. اخیراً نیز ادعایی از همین جنس و از سوی آقای حسن رحیم پور ازغدی مبنی بر وجود «کارگاه‌های تقویت جنسی و آموزش همجنس گرایی!» مطرح شده بود که مصداقی برای آن یافت نشد، در نتیجه شایسته است که این افراد سخنان و اظهارات خود را تصحیح نمایند.

۲ . سند ۲۰۳۰ گذشته از اینکه دست مایه سوءاستفاده‌های سیاسی برخی گروه‌ها و افراد برای حمله به دولت شد، رسماً پس از دستور صریح رهبر معظم انقلاب از دستور کار آموزش و پرورش خارج شد و پرونده آن "ملغی" گردید. در نتیجه در هیچ مرکز اداری و آموزشی رسمی کشور، مفاد و موارد مندرج در این سند در دستور کار نیست و تلاش برای زنده کردن نام آن از سوی برخی افراد را می‌توان اقدامی بی‌مورد و نقض غرض قلمداد کرد.

۳.  در پایان از همه دلسوزان و علاقه مندان دعوت می‌کنیم تا نگرانی‌های خود را در ارتباط با عملکرد آموزش و پرورش با بیان مصادیق به وضوح گزارش نمایند تا اقدامات اداری و قانونی با متخلفان به سرعت صورت پذیرد. بی شک، بیان کلی‌گویی بدون انعکاس مصادیق آن به بی‌اعتمادی جامعه و نظام تعلیم و تربیت می‌انجامد، وزارت آموزش و پرورش آمادگی پی‌گیری و برخورد با هر گونه انحراف از اصول تعلیم و تربیت، در صورت ارائه مصادیق روشن و مؤثق را دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۴
0
0
سندتخیل بنیادین هر کجا دیدید سلام بنده را ابلاغ فرمایید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: