کد خبر: ۷۵۲۱۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
تعداد بازدید: ۲۵۶
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز با حضور در مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با رئیس این مرکز دیدار و گفت‌وگو کرد.
نشست مشترک مرکز پژوهش‌های مجلس و نیروی انتظامیبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در این نشست که ایوب سلیمانی معاون هماهنگ‌کننده ناجا، قصری معاون طرح، برنامه و بودجه ناجا و حمیدرضا اشراق معاون حقوقی و امور مجلس ناجا و سیدجلال دهقانی فیروزآبادی معاون پژوهش‌‌‌های سیاسی - حقوقی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند، گزارشی از وضعیت و عملکرد نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ارائه شد.

در این نشست به پیشنهاد کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس مقرر شد تا کارگروهی با حضور نمایندگان مرکز و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران جهت بررسی قوانین حوزه ناجا و ارزیابی ضرورت بازنگری یا اصلاح موارد تقنینی،‌ تشکیل شود.

شایان ذکر است، در پایان این نشست با ارائه نظرات معاونان مرکز پژوهش‌های مجلس و ناجا مقرر شد تا جلسات دوجانبه به منظور افزایش سطح تعامل و همکاری‌های دو مجموعه برگزار شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: