کد خبر: ۷۵۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۲
روز گذشته مالک باشگاه نفت تهران نام سه بازیکن را به عنوان جاسوس تیمش معرفی کرد و هافبک نفت به این موضوع واکنش نشان داد.
واکنش هافبک لیگ برتری به اتهام جاسوسی!به گزارش خبرداغ،حمیدرضا جهانیان روز گذشته پیش از بازی نفت تهران برابر سپیدرود رشت اعلام کرد که سه بازیکن امین منوچهری، احمد کامدار و امیرحسین فشنگچی به دلیل جاسوسی علیه تیم کنار گذاشته شدند.

 

کامدار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با من تماس گرفتند که امروز در تمرین حاضر شو. آقای جهانیان مصاحبه کردند و اسم من را اشتباهی به زبان آوردند. امروز با ایشان صحبت می‌کنم و از دیروز بیشتر از 1000 نفر با من تماس گرفتند که چرا جاسوسی کردی؟ از دیروز شوکه شدم که چرا چنین موضوعی باید برای من پیش بیاید. شرایط تیم که قابل مشاهده است و حرفی برای گفتن نیست اما این موضوع شاهکار بود.

 

وی ادامه داد: 8 سال است که در لیگ برتر حضور دارم و به ما تهمت جاسوسی می‌زنند. به جهانیان حق می‌دهم چون فوتبالی نیست نمی‌داند در مورد چه موضوعی صحبت می‌کند. امروز هم در تمرین حاضر می‌شوم. چند نفر با آقای جهانیان مشکل دارند و ایشان به اشتباه نام ما را در رسانه‌ها مطرح کردند.

 

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: