کد خبر: ۷۵۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۳
تعداد بازدید: ۵۳۱
گادوین منشا که کلا در زمینه گلزنی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته، در بازی با نفت آبادان بدترین روزش را پشت‌سر گذاشت و چند فرصت عالی گلزنی از جمله ضربه پنالتی‌اش را از دست داد.
خبری نگران کننده برای پرسپولیسی‌هابه گزارش خبرداغ ، گادوین منشا که کلا در زمینه گلزنی عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته، در بازی با نفت آبادان بدترین روزش را پشت‌سر گذاشت و چند فرصت عالی گلزنی از جمله ضربه پنالتی‌اش را از دست داد.

 

ابتدای فصل که منشا جذب شد، به او لقب «الماس سیاه» دادند و منتظر بودند که قاتل دروازه‌ها شود.

 

هرچه باشد او در تیم نه‌چندان تهاجمی پیکان پانزده گل زده بود و می‌توانست این آمار را در پرسپولیس بسیار بالاتر ببرد. با این وجود منشا فعلا ناامیدکننده نشان داده تا بیشتر از مهاجم پارسال پیکان، شبیه منشایی باشد که دو سال پیش در لیگ زیر متوسط کشور مالت، فقط 10 گل زده بود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هواداربی پول
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
0
0
وقتی بازیکن ازروی احساس انتخاب کنید این میشود باید جهت جذب کمیته فنی تشکیل شود نه اینکه مدیرتیم برای بقای خود بمب خنثی بخرد میشودمنشا
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: