کد خبر: ۷۵۱۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۶
تعداد بازدید: ۵۱۵
مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان درباره ریزش بدنه سازی میدان ارگ کرمان بر روی ماشین های شهروندان توضیحاتی را ارایه داد .
ماجرای ریزش بدنه سازی میدان ارگ کرمان چیست؟
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا ، "محمدمهدی افضلی"  درباره ریزش بدنه سازی میدان ارگ کرمان بر روی ماشین های شهروندان گفت: در حال حاضر سقف و ستون بین دو رواق ضلع جنوبی میدان تاریخی ارگ ریزش کرده است.

وی با یادآوری اینکه پیمانکار در حال مرمت قسمت‌های ستون و سقف مجموعه میدان ارگ بوده است، اظهار کرد: در حال بررسی کارشناسی می‌باشیم و نمی‌توان اظهار نظر کرد که این ریزش به دلیل قصورپیمانکار، زلزله‌های اخیر و یا ... می‌باشد و فردا عامل اصلی این موضوع مشخص خواهد شد.

مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به توصیه های این اداره کل به پیمانکار شهرداری عنوان کرد: به شهرداری نیز تذکرات لازم را داده‌ایم تا پیمانکار مرمت مجموعه میدان ارگ اصول ایمنی در راستای جلوگیری از ریزش این مجموعه رعایت کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این ریزش می‌تواند به دلیل اجرای پروژه ساروج پارس نیز باشد؟ تصریح کرد:  باید بررسی‌های کارشناسی در این خصوص انجام شود تا مشخص شود که آیا ساخت این پروژه در ریزش سقف میدان ارگ تاثیری داشته است یا خیر؟.

به گزارش ایسنا؛ رواق های اطراف میدان ارگ متعلق به دوره پهلوی اول است
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: