کد خبر: ۷۵۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۳۵
دو بازیکن مصدوم استقلال با لغو دیدار روز دوشنبه به حضور برابر ایرانجوان امیدوار شدند.
اتفاقی خوش برای بازیکنان مصدوم استقلالبه گزارش خبرداغ ، با تصمیم مسئولان برگزاری مسابقات در نهایت دیدار استقلال و ایرانجوان بوشهر در جام حذفی لغو شد و احتمالا این دیدار روز چهارشنبه برگزار خواهد شد.

 

لغو این دیدار برای باشگاه استقلال هزینه های زیادی از جمله هزینه هتل تیم و داوران، چاپ بلیت و غیره را به همراه داشت و البته باشگاه ایرانجوان بوشهر را نیز با مشکلاتی همراه کرد. همچنین برنامه تمرینی بازیکنان استقلال به دلیل لغو این دیدار فعلا دچار اختلال شده و آبی پوشان باید در شرایطی دشوار خود را برای این دیدار در روز چهارشنبه آماده کنند.

 

با این وجود اما این اتفاق می تواند خبر خوبی برای شهباززاده و فرشید اسماعیلی باشد. این دو بازیکن که شرایط 90 دقیقه حضور برابر ایرانجوان را نداشتند و با مصدومیت دست و پنجه نرم می کردند با تعویق 48 ساعته این دیدار شانس بالایی برای همراهی آبی پوشان دارند و شاید با بازگشت این دو بازیکن ترکیب استقلال تغییر کند.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: