کد خبر: ۷۵۱۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۴۹
بازي دوستانه ايران و برزيل در آستانه جام جهاني‌‌؛ چقدر مهيج. تيم ملي در جام جهاني‌ با اسپانيا و پرتغال همگروه شده و كي‌روش مي‌گويد بايد با تيم‌هاي بزرگ بازي كنيم.
15 دی بازی دوستانه ايران- برزيل قطعی می‌شودبه گزارش خبرداغ ، آن روزها هدف كي‌روش حضور آبرومندانه در جام جهاني‌ بود و حالا هدفش صعود از گروه است. پس ايران بايد براي حضور قدرتمند در روسيه آماده شود و كي‌روش به دنبال برگزاري بازي با تيم‌هاي خوب است. در اين بين اقداماتي براي برگزاري بازي دوستانه ايران و برزيل صورت گرفته است. سفير اين كشور در تهران قول داده در اين زمينه اقداماتي كند اما در ظاهر به نظر نمي‌آيد موضوع جدي باشد. فدراسيون فوتبال اما اين پيشنهاد را روي هوا زده و قصد دارد شانس خود را براي برگزاري چنين مسابقه‌اي امتحان كند.

 

منابع خبري فاش كردند قرار است روز دوشنبه همين هفته، مذاكرات جدي با فدراسيون فوتبال برزيل در شهر ريودوژانيرو صورت گيرد. در اين مذاكرات يك نماينده از فدراسيون فوتبال هم حضور خواهد داشت. قرار است به موازات اين جلسه، در تهران هم جلساتي با سفير برزيل برگزار شود و در هر صورت زمينه براي برگزاري اين مسابقه مهيا شود ولي واسطه‌ها به فدراسيون فوتبال اعلام كرده‌اند براي آنكه از برگزاري يا عدم برگزاري مسابقه مطمئن شوند، بايد تا روز 15 دي منتظر بمانند. قرار است فدراسيون فوتبال برزيل در آن تاريخ پاسخ نهايي خود را اعلام كند.

 

فدراسيون فوتبال نگراني خاصي هم براي پرداخت ميلياردي به تيم ملي برزيل ندارد. در هر صورت تيمي مثل برزيل براي رودررويي با ايران، بيش از 2 ميليارد تومان مي‌خواهد. قبل از جام ملت‌هاي 2011، ايران و برزيل مقابل هم قرار گرفتند ولي تيم ملي هزينه‌اي نكرد و اين به خاطر توافقات دو دولت بود. در واقع برزيل حاضر شد بدون آنكه يك ريال از ايران بگيرد، در دبي با تيم ملي ديدار كند. اين بار اما چون تيم‌ها در آستانه جام جهاني‌ هستند، قطعاً بازي مجاني با برزيل غير ممكن خواهد بود. فدراسيون فوتبال براي اين موضوع هم فكر كرده است. به گفته يكي از مقامات اين فدراسيون، صحبت‌هاي اوليه با اسپانسرها انجام شده و آنها پذيرفته‌اند هزينه برگزاري بازي را متقبل شوند. البته اسپانسرها شرط و شروطي دارند و فدراسيون هم تأكيد كرده اگر پول را پرداخت كنند، مشكلي با آنها نخواهند داشت. در همين حال شنيده مي‌شود كارلوس كي‌روش هم موافق برگزاري بازي است. اين در حالي است كه او همين چند وقت پيش گفته بود بازي ايران و برزيل در سال 2010 به كار فوتبال ايران نيامد. او اعتقاد داشت در آن برهه، چنين ديداري بيش از اينكه به سود ايران باشد، به ضررش بود اما حالا كه تيم ملي قدرت بيشتري به دست ‌آورده و شرايط خوبي را تجربه مي‌كند و براي صعود از گروه خود در روسيه آماده مي‌شود، از نظر او برگزاري چنين مسابقه‌اي مي‌تواند مفيد باشد. 

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: