کد خبر: ۷۵۱۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۳۱۴
هرائیر مگویان احتمالا تا اواخر هفته رسما قرارداد خود را با استقلال فسخ خواهد کرد.
تلاش برای خداحافظی با مدافع ارمنی؛ مگویان در استقلال مثل گولج در پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ، بزرگ ترین گاف دوران مدیریت سید رضا افتخاری و همچنین سرمربیگری منصوریان در استقلال تهران، مورد هرائر مگویان اتفاق افتاد.

 

 این بازیکن در حالی که در لیست استقلال نیست اما 1.3 میلیارد با استقلال قرارداد بست و در حالی که در خانه‌اش استراحت می‌کند مثل تمامی بازیکنان این تیم پول می‌گیرد!

 

مگویان تا امروز 30 در صد از مطالبات این فصل خود را گرفته و مثل دیگر بازیکنان 20 درصد دیگر را هم طی روهای آتی خواهد گرفت و می توان او را با گولج مدافع سابق پرسپولیس که بدون انجام بازی پول گرفت و کارش هم به شکایت کشید مقایسه کرد.

 

ظاهرا استقلالی‌ها می‌خواهند رسما با مگویان خداحافظی کرده و در حالی که نام این بازیکن حتی در لیست استقلال هم نیست با وی تسویه کرده تا بعدا متحمل عواقب شکایت این بازیکن نشوند.

 

قرار است از مطالبات 50 در صدی نیم فصل دوم این بازیکن حدود 20 در صد به صورت یکجا و زودتر از موعد به مدیر برنامه وی پرداخت شود تا این بازیکن به صورت رسمی از این باشگاه جدا شود.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: