کد خبر: ۷۵۰۶۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۵
معارضان سوری خواستار گفتگوی مستقیم با دولت سوریه شدند.
درخواست معارضان سوری برای مذاکرات با سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر: معارضان سوری خواستار گفتگوی مستقیم با دولت سوریه شدند.

معارضان سوریه اعلام کردند: ما به اجرای بیانیه ژنو۱ و قطعنامه ۲۲۵۴ سازمان ملل پایبندیم. آنچه از مدت ژنو۸ باقیمانده است فرصتی برای گفتگوهای مستقیم با نظام سوریه است.

بر اساس این گزارش؛ معارضان سوری خواستار روی آوردن دولت سوریه به گفتگوهای مستقیم شدند و اعلام کردند که ملت سوریه حق تعیین سرنوشت خود بدون دخالت خارجی را دارد.

به نقل از النشره، این در حالی است که استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در سوریه قبلا به معارضان سوری هشدار داده بود که واقع بین باشند و سطح خواسته های خود را پایین بیاورند و فرصت را در ژنو مغتنم بشمارند. وی از مخالفت هیات مذاکره کننده دمشق با گفتگوهای مستقیم با معارضان خبر داده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: