کد خبر: ۷۵۰۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶
تعداد بازدید: ۵۱۶
هزینه اقامت شفر در هتل چیزی در حدود 100 میلیون تومان است. این خبر بازتاب وسیعی داشته و این سوال را به وجود آورده که استقلال تا کجا باید این همه هزینه را متقبل شود؟
توقع عجیب شفر و پسرش!به گزارش خبرداغ ، این هزینه ای گزاف در باشگاه استقلال است اما گزاف تر از همه هزینه ها تقاضای دو خانه اجاره ای برای شفر و پسرش دارد.

 

واقعا چه لزومی دارد باشگاه استقلال با این همه مشکل مالی و بدهی های تلنبار شده برای پدر و پسر،دو خانه جداگانه در نظر بگیرد.

 

اصلا حضور پسر شفر به عنوان آنالیزور تیم محل سوال است. هیچ سابقه ای از فرزند شفر در مربیگری و آنالیزوری در دست نیست؛ آن وقت استقلال باید برای این شازده یک خانه جداگانه تهیه کند.

 

ای کاش قبل از انعقاد قرارداد با این مربی آلمانی بر سر همین مسائل جزیی هم بحث می شد تا کار به خواسته های نامعقول آقای سرمربی نکشد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: