کد خبر: ۷۵۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
تعداد بازدید: ۲۷۳
نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری به بانک شهر اختصاص یافت.
بانک شهر برگزیده نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری
به گزارش خبرداغ،در چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی، که از سوی وزارت راه و شهرسازی برگزارشد، نشان ملی توسعه کیفیت خدمات در صنعت بانکداری و همچنین نشان طلایی پاسخگویی و مسئولیت پذیری در ارائه خدمات بانکی به دکتر حسین محمد پورزرندی مدیرعامل این بانک اهدا شد.

بر این اساس، موفقیت در ارائه دســتاوردها، توانمندی‌هــا، خدمات ویژه و نوین و همچنین تلاش در جذب و رضایت مشتریان، از شاخص‌های اهدای این نشان به بانک شهر است.

گفتنی است، راه اندازی بیش از 350 پیشخوان‌های شهرنت در 183 شهر کشور، اتوبانک، خودبانک(VTM) و ... ا ز جمله  خدمات نوینی است که در چند سال اخیر از سوی بانک شهر رونمایی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، چهارمین اجلاس مشترک توسعه کیفیت حمل و نقل، ساختمان، راه و شهرسازی با حضور جمعی از مسئولان کشوری، نمایندگان مجلس، مدیران سازمان‌ها و نهادهای دولتی و خصوصی، بانک‌ها و بیمه ها در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: