کد خبر: ۷۵۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
تعداد بازدید: ۲۶۹
مدیرعامل تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در آستانه دیدار این تیم با پرسپولیس از سمت خود استعفا کرد.
تیم صنعت نفت آبادان در آستانه انحلال!به گزارش خبرداغ ،تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در چارچوب دیدار عقب افتاده لیگ برتر باید به مصاف پرسپولیس تهران بروند.

 

امروز «جمعه» خبر رسید که بازیکنان صنعت نفت به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود از سوی مسئولان این باشگاه به نشانه اعتراض از حضور در تمرینات امتناع کردند.

 

این در حالی است که بازیکنان بین ۳۵ تا ۴۰ درصد از قرار داد فصل گذشته خود را طلب دارند و در این فصل نیز تنها به طور میانگین ۲۰ درصد دریافتی داشته اند و با توجه به اینکه هیچ پاسخ مثبتی از سوی مسئولان دریافت نکردند، از حضور در تمرینات خود داری نمودند.

 

وعده‌هایی نیز در مورد رفع مشکلات مالی پس از دیدار این تیم در هفته پانزدهم به بازیکنان صنعت داده شده بود که در واقع این اعتصاب نشانگر آن است که هیچ مشکلی را مسئولان نتوانسته اند برطرف کنند و حتی امروز نیز بازیکنان در محل تمرین حاضر شدند، اما هیچ یک از مسئولان پاسخگوی مشکلات این بازیکنان نبوده است.

 

بعد از اعتصاب بازیکنان، صفحه اینستاگرام منتسب به باشگاه نفت آبادان خبر از استعفای علی عیسی زاده مدیرعامل این باشگاه داد.

 

 

باشگاه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: