کد خبر: ۷۵۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
تعداد بازدید: ۹۹۹
پدیده مشهد با حکم کسر 6 امتیاز مواجه شد و همین موضوع باعث ایجاد تغییراتی در جدول رده‌بندی لیگ برتر شده است.
به گزارش خبرداغ ، کمیته انضباطی فیفا باشگاه پدیده مشهد را به دلیل پرداخت نکردن مطالبات زوران کنزوویچ بازیکن سابق این تیم با محرومیت سنگینی مواجه کرد. پدیده مشهد طی حکم فیفا به کسر 6 امتیاز محکوم شد تا شوک بزرگی به لیگ برتر فوتبال ایران وارد شود.


با کسر 6 امتیاز از 24 امتیاز فعلی تیم پدیده، شاگردان مهاجری در جدول رده بندی سقوط قابل توجهی کردند و از رده چهارم جدول به رده دهم سقوط کردند تا ضربه روحی بزرگی به پدیده وارد شود. این تیم در این فصل خوب کار کرده بود و حالا با این اتفاق ممکن است پدیده دیگر نتواند خودش را به رده های بالای جدول برساند.


این سقوط 6 پله ای پدیده به سود بعضی تیم ها تمام شد. تیم های سایپا، صنعت نفت آبادان، استقلال، گسترش فولاد و ذوب آهن به لطف این اتفاق یک رده در جدول صعود کردند.

 

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: