کد خبر: ۷۵۰۰۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷
تعداد بازدید: ۵۰۶
قطعا زیباترین لحظه دنیا برای فوتبالیست‌های خارجی زمانی است که از بعضی باشگاه‌های بزرگ ایرانی پیشنهاد دریافت می‌کنند.
به جا مانده از داستان یک بازیکن پرسپولیس/ ایران «بهشت» است!به گزارش خبرداغ،قطعا زیباترین لحظه دنیا برای فوتبالیست‌های خارجی زمانی است که از بعضی باشگاه‌های بزرگ ایرانی پیشنهاد دریافت می‌کنند.

 

اگر می‌گویید نه، به همین آنتونی گولچ توجه کنید که اول فصل گذشته به پرسپولیس آمد و بدون یک دقیقه بازی از این تیم جدا شد و رفت.

 

الان هم فیفا به نفع این بازیکن رای داده و باشگاه ایرانی باید کلی پول به او بدهد. البته ما پیش از این هم پرونده‌های مشابه زیادی داشته‌ایم و کلی تاوان داده‌ایم، اما پرونده گولچ دیگر واقعا نوبر است، چون او همان ابتدای فصل بدون رضایت مدیران پرسپولیس از ایران رفت.

 

ما فکر می‌کردیم با آن شرایط حداقل دیگر رای این یک پرونده به سود تیم ایرانی صادر شود، اما وقتی این حکم را هم به نفع ما نمی‌دهند، کی قرار است در یک دادگاه برنده شویم؟

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: