کد خبر: ۷۴۹۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۱۵۵
گزارش منتشر شده از سوی یک مرکز بین المللی در غرب آلمان نشان می‌دهد که رژیم صهیونیستی در صدر مسلح‌ترین و نظامی‌ترین دولت‌های جهان قرار دارد.
رژیم صهیونیستی در صدر مسلح‌ترین دولت‌های جهانبه گزارش خبرداغ ، بر اساس این گزارش منتشر شده از سوی یک مرکز بین المللی واقع در شهر بن آلمان، رژیم صهیونیستی در صدر مسلح‌ترین و نظامی‌ترین دولت‌های جهان قرار دارد.

در گزارش این مرکز آمده است که رژیم صهیونیستی به صورت کاملا محسوسی سطح تجهیز خود به سلاح‌های سنگین در مقایسه با تعداد ساکنانش را افزایش داده است.

مکس موچلر، مسئول تهیه این گزارش تاکید کرد که خدمت سربازی در اراضی اشغالی اجباری است و این مسئله باعث افزایش تعداد نظامیان در اسرائیل در مقایسه با ساکنان اراضی اشغالی شده است.

به گزارشRT، گفتنی است که خدمت سربازی در رژیم صهیونیستی به مدت سه سال برای مردان و ۲۱ ماه برای زنان اجرا می‌شود.

بعد از رژیم صهیونیستی کشورهای سنگاپور، ارمنستان، روسیه و کره جنوبی در این لیست قرار گرفته‌اند. این گزارش شاخص های نظامی در ۱۵۱ دولت در مقایسه با ساکنان آنها و همچنین میزان هزینه‌های نظامی و دفاعی آنها در مقایسه با تولید ناخالص ملی‌شان را بررسی کرده است.

با وجود آنکه دولت آمریکا سال گذشته بیش از ۶۱۱ میلیارد دلار برای ارتش این کشور هزینه کرده و در راس کشورهایی قرار گرفته که بیشترین میزان هزینه‌های دفاعی را صرف می‌کنند اما در این لیست در رده سی و یکم قرار گرفته است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: