کد خبر: ۷۴۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۷
تعداد بازدید: ۷۳۳
یکی از بازیگران سینما که منشا انتشار مجدد خبر ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی بود، این خبر را تکذیب کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، امروز با گذشت چند وقت از فراموش شدن شایعه جنجالی ازدواج مهدی طارمی و سحر قریشی، احمد ایراندوست، بازیگر سینما پستی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد که دوباره ذهن‌ها را به این سمت کشاند.

 

ابتدا ایران‌دوست با انتشار تصویر سحر قریشی در لباس عروسی که مربوط به بخشی از یک فیلم است، پست زیر را منتشر کرد و در آن ازدواج او را با شخصی به نام مهدی تبریک گفت که ذهن‌ها را به سمت مهاجم پرسپولیس می‌برد.

 

 

او دقایقی بعد متن این پست جنجالی را پاک کرد و ضمن تکذیب همه چیز نوشت: « متاسفم برای بسیاری از خبرگزاریها و سایتهای معتبر که با نشر اکاذیب دروغ ازدواج و مرگ و میر و و باعث حرف و حدیث برای دوستان ما میشوند و بر اساس اعتبار انها ما رو هم دچار اشتباه میکنند طرفداران پرسپولیس بسیار خویشتندار تر از این حرفها هستند از سحر قریشی هم معذرت بابت درج خبر کذب رسانه ای ....خواهشا پیگیری کنید عامل نشر این اکاذیب رو»

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: