کد خبر: ۷۴۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۲۷۴
در هیاهوی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی کمتر کسی حواسش به لیگ و نتایج رقم خورده در دیدارهای هفته چهاردهم بود.
برانکو سرمربی سرخ‌پوشان پیش از بازی با ذوب‌آهن، اگر تیمش ذوب‌آهن را شکست ندهد برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل پارس جنوبی بی‌ارزش خواهد بودبه گزارش خبرداغ،در هیاهوی مراسم قرعه‌کشی جام جهانی و بیم و امید فوتبال‌دوستان و کارشناسان از قرعه ایران و برنامه ویژه عادل فردوسی‌پور برای مراسم قرعه‌کشی با حضور لوئیز فیگو ستاره سابق پرتغال، کمتر کسی حواسش به لیگ و نتایج رقم خورده در دیدارهای هفته چهاردهم بود.

 

این را می‌شد از تیترهایی که پس از دیدارهای روز دوم هفته چهاردهم که روز قرعه‌کشی جام جهانی بود به خوبی متوجه شد.

 

تیترهایی دم‌دستی و با دستپاچگی بدون توجه به جزییات یا بهتر بگوییم اصل داستان.

 

اصل داستان این بود که پرسپولیس صدرنشین مسابقات در مصاف با ذوب‌آهن ضمن کسب پیروزی قاطع 4 - صفر 30 امتیازی شد و با توجه به توقف پارس جنوبی، نزدیکترین رقیبش مقابل نفت تهران، یک هفته مانده به پایان نیم فصل نخست و با داشتن 2 دیدار باقی‌مانده عنوان تشریفاتی قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

 

شاگردان برانکو در مصاف با ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌های‌شان را به نمایش گذاشتند؛ دیداری که در آن 4 گل زیبا و اروپایی به ثمر رسید که هر کدام قشنگ‌تر از دیگری بود. برانکو که از زمان حضور در پرسپولیس در مصاف با تیم‌هایی که امیر قلعه‌نویی هدایت‌شان را بر عهده داشته مغلوب نشده بود در بازی با ذوب‌آهن هم با تکیه بر همان پیشینه و با تفهیم تمام نکات فنی و تاکتیکی به شاگردانش از بازی با ذوب‌آهن درست همان نتیجه‌ای را گرفت که انتظارش را داشت.


سرمربی سرخ‌پوشان پیش از بازی با ذوب‌آهن تاکید کرده بود که اگر تیمش ذوب‌آهن را شکست ندهد برد هفته گذشته پرسپولیس مقابل پارس جنوبی بی‌ارزش خواهد بود، با تفهیم همین نکته به ظاهر کوچک و پیش پا افتاده به شاگردانش از هر کدام از آن‌ها یک جنگجوی با انگیزه ساخته و روانه بازی با تیم اصفهانی کرده بود.

 

این انگیزه که در بین سرخ‌پوشان موج می‌زد تبلورش گلزنی علیپور بود که چند هفته‌ای بود گل نمی‌زد، گل زدن کامیابی‌نیا هافبک دفاعی تیم بود و شکستن طلسم گل نزدن گادوین منشا که از بازی با تراکتورسازی گل نزده بود. البته حسن ختام این موج انگیزه هم، گلزنی فرشاد احمدزاده بازیکن تعویضی برانکو بود تا ثابت شود تک‌تک بازیکنان پرسپولیس از فیکس تا ذخیره در اوج آمادگی و سرشار از انگیزه هستند.

 

برانکو از هر بازی یک خروجی مشخص و از قبل تعیین‌شده می‌خواهد و اگر تیمش مساوی می‌خواهد درست برای همان نتیجه تیم را ارنج و کوچ می‌کند و اگر دنبال برد خفیف است برنامه‌اش با دیداری که از آن برد پرگل می‌خواهد متفاوت است. در واقع آخرین بازی پرسپولیس و قهرمانی زودهنگام این تیم در نیم فصل در حالی که آمارهای تفکیک شده در خط حمله، دفاع و تعداد گل زده و خورده هم بهتر از نیم فصل نخست لیگ شانزدهم است، گواه این مدعاست که پرسپولیس لیگ هفدهم خطرناک‌تر و حرفه‌ای‌تر از پرسپولیس فصل گذشته است و اگر به همین منوال ادامه دهد و دچار حاشیه و بدشانسی نشود بعید نیست اواسط نیم فصل دوم لیگ قهرمانی‌اش را مسجل کند!

 

البته پرسپولیس با وجود عبور از آمارهای فصل گذشته تیمی‌اش هنوز صاحب بهترین خط حمله لیگ نیست و برای این منظور چشم به 2 دیدار آتی دارد تا مقابل نفت آبادان و سپیدرود با زدن چند گل پدیده مشهد 25 گله را پشت سر بگذارد و همزمان صاحب بهترین خط دفاع و حمله لیگ شود؛ اتفاقی که تحققش برای برانکو و تیم قبراقش اصلا کار دشواری نیست.

آخرین خبر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: