کد خبر: ۷۴۹۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۵
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری صبح امروز شنبه 11 آذر 96 همراه با رئیس‌جمهوری وارد منطقه سیستان شد و با مردم این شهرستان دیدار کرد.
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از موزه منطقه‌ای زاهدان بازدید کردبه‌گزارش خبرداغ به نقل از میراث‌آریا ، صنایع‌دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان، علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری کشور پس از حضور در شهرستان زابل وارد زاهدان شد و در جلسه  توسعه سرمایه‌گذاری استان شرکت کرد.

مونسان همچنین از موزه منطقه‌ای جنوب شرق  زاهدان  بازدید کرد.

معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در این بازدید بر ترویج سوزن دوزی بلوچی و بازاریابی بیشتر این صنعت تاکید کرد.

 توضیحات و معرفی آثار موزه منطقه ای جنوب شرق به زبان انگلیسی از دیگر مباحث مورد تاکید مونسان به مسئولان موزه منطقه ای جنوب شرق زاهدان بود.

به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی،مونسان در ادامه  سفر به سیستان و بلوچستان امشب  به منطقه آزاد اقتصادی چابهار سفر خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: