کد خبر: ۷۴۹۱۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
تعداد بازدید: ۱۹۰
ستاره ایرانی الخور برای سومین هفته پیاپی موفق به گلزنی شد اما تیمش برابر السد تن به شکست داد.
گلزنی سروش رفیعی برای سومین هفته پیاپی
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، در ادامه هفته دهم لیگ ستارگان قطر دو دیدار برگزار شد. ابتدا تیم قطر که محمد طیبی را در اختیار داشت در دیداری حساس توانست با نتیجه سه بر دو الخریطیات را از پیش رو بردارد تا خود را از قعر جدول رده بندی جدا کند. در این دیدار محمد طیبی مدافع ایرانی قطر گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

در دیگر دیدار برگزار شده که حساس ترین بازی هفته بود تیم مدعی السد در خانه الخور به میدان رفت. این دیدار که یکی دیگر از داربی های ایرانی های لیگ قطر بود در نهایت با پیروزی سه بر دو السد به پایان رسید.

سروش رفیعی ستاره ایرانی الخور که این روزها بسیار آماده است یکی از گل های تیمش را به ثمر رساند. این برای سومین هفته پیاپی است که سروش موفق به گلزنی می شود.

گل های السد را در این دیدار ژاوی(دو گل) و بو حمرون به ثمر رساندند. مرتضی پور علی گنجی بازیکن ایرانی السد هم در ترکیب اصلی تیمش به میدان رفت و 90 دقیقه بازی کرد.

السد با این پیروزی با 24 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی باقی ماند این درحالی است که الخور با 10 امتیاز در رده هفتم باقی ماند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: