کد خبر: ۷۴۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
تعداد بازدید: ۲۰۴
روبرتو مانچینی، مربی زنیت سن‌پترزبورگ ابراز علاقه‌مندی کرده که مربی ایتالیا شود و گفته این برایش مایه غرور است و رویای بزرگی برای او به حساب می‌آید.
چراغ سبز مانچو به حضور در جمع آبی‌ها

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اخیرا فدراسیون فوتبال ایتالیا جیام‌پیرو ونتورا، مربی این تیم را از کار برکنار کرده است. او نتوانست با این تیم راهی جام جهانی 2018 شود و این نخستین بار پس از سال 1958 است که ایتالیا به جام جهانی نمی‌رسد. 

کارلو آنچلوتی گزینه اول ایتالیا برای مربیگری بود اما به نظر می‌رسد که می‌خواهد پس از اخراج از بایرن مونیخ تا پایان فصل استراحت کند. 

مانچینی هم شایعات را رد کرده و گفته که آماده این شغل نیست اما در هر حال علاقه زیادی به مربیگری در ایتالیا دارد: «اینکه مربی تیم ملی کشورتان باشید رویای نهایی هر مربی‌ است. این افتخار بزرگی است که هدایت تیم کشورتان را به عهده بگیرید.» مربی جدید ایتالیا فعلا انتخاب نخواهد شد چرا که کارلو تاوکیو، رییس فدراسیون فوتبال این کشور استعفا داده است و هنوز رییس جدیدی برای فدراسیون انتخاب نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: