کد خبر: ۷۴۸۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
تعداد بازدید: ۱۶۴
باقی‌ماندگان گروه تروریستی داعش تهدید کردند همزمان با سال نوی مسیحی، حمله تروریستی را علیه یکی از میدان‌های مرکزی نیویورک اجرا کنند.
گروه تروریستی داعش با انتشار تصاویری تهدید کرد که همزمان با جشن‌های سال نوی مسیحی، به میدان تایمز شهر نیویورک حمله خواهد کرد.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم ، در این تصویرسازی، عبارت «به زودی، ما در کریسمس در نیویورک (شما را) ملاقات می‌کنیم» نوشته شده است و در آن مردی با لباس بابائول در کنار جعبه‌ای از دینامیت در میدان تایمز ایستاده است.

این در حالی است که به نوشته دیلی‌میل، پیشتر نیز داعش با انتشار تصاویری دیگر شهرهای بزرگ اروپا همچون پاریس، لندن و رُم را به حملاتی مشابه همزمان با سال نوی مسیحی تهدید کرده بود.

داعش ساکنان نیویورک را تهدید کرد
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
معارضان سوری هیچ تفاوتی با گروه های تروریستی دیگرندارد.
معارضان سوری سگ های شکارچی آمریکا درسوریه هستند.
معارضان سوری سگ دست نشانده کاخ سفید است.
معارضان سوری مرتکب جنایت جنگی درسوریه شده اند.
معارضان سوری مرتکب جنایت علیه بشریت درسوریه شده اند.
کاخ سفید شریک جنایات وحشیانه معارضان سوری است.
آمریکا شریک جنایات معارضان سوری است.
حمایت کاخ سفید از معارضان سوری تجاوز به سوریه است.
کاخ سفید از تجاوزمعارضان سوری حمایت می کند.
معارضان سوری با همکاری آمریکا ومتحدانش به زنان و دختران سوریه تجاوز کردند.

کاخ سفید: حمایت از معارضان سوری، قطع نمی‎شود

سه شنبه 7 آذر 1396 - 10:43
سخنگوی کاخ سفید می‎گوید تصمیم آمریکا برای توقف کمک نظامی به برخی گروه‎های سوری به منزله قطع کامل حمایت واشنگتن از آنها نخواهد بود.
العالم - آمریکا
به نقل از تی آر تی نوشت: «سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید از آمادگی واشنگتن برای توقف کمکهای نظامی به نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه خبر داد اما تاکید کرد این تصمیم لزوما به معنای قطع کامل حمایتهای واشنگتن نخواهد بود.

وی در این باره مدعی شد: با درهم کوبیدن داعش، آمریکا در موقعیتی قرار گرفته که میتواند کمک نظامی به برخی گروهها را متوقف کند اما این به معنای قطع کامل حمایت ما از آنها نخواهد بود.

گفتنی است وزارت دفاع آمریکا نیز دیروز دوشنبه بدون اشاره به توقف روند انتقال تسلیحات برای نیروهای کُرد سوریه اعلام کرد این وزارتخانه در حال بازنگری و تجدیدنظر در طرحهای تعدیل و اصلاحِ تسلیحات ارسالی برای این نیروهای تحت حمایت آمریکا است.

پنتاگون همچنین اعلام کرد که هرگونه تصمیم در این حوزه بر پایه الزامات میدان نبرد اتخاذ می شود.

گفتنی است دولت ترکیه نیز روز جمعه اعلام کرد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا، در گفتگو با «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه ای خود از صدور دستورالعملهایی مبنی بر عدم تحویل سلاح به نیروهای کُرد سوریه سخن گفته است؛ نیروهایی که از دیدگاه آنکارا، تهدید محسوب میشوند.

دولت ترکیه روز دوشنبه از واشنگتن خواست تا به عهد خود وفا کند.

در همین راستا، «اریک پاهون» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا از بازنگری در طرحهای تعدیل و اصلاح حمایت نظامی آمریکا از متحدان کُرد خود در سوریه خبر داد و اعلام کرد که طرحهای مزبور تا حدی اِعمال خواهند شد که الزامات و نیازمندیهای نظامی برای شکست داعش و برقراری ثبات در منطقه امکان جلوگیری از بازگشت این گروه تروریستی [به منطقه] را فراهم کند.
رزمنده
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۷
0
0
کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درافغانستان ومنطقه است.

کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درعراق ومنطقه است.

کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درسوریه ومنطقه است.

کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی درلبنان ومنطقه است.

کاخ سفید عامل جنگ، بی ثباتی وناامنی دریمن ومنطقه است.

کاخ سفید عامل اصلی جنگ درمنطقه است.

کاخ سفید عامل اصلی پیدایش و رشد تروریسم درافغانستان ومنطقه است.
و این درحالی است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، لبنان ویمن به صورت مستقیم و غیرمستقیم توسط آمریکایی ها قتل عام می شوند.
کاخ سفید با همدستی رژیم جنایتکارآل سعود درمدت سه سال است با بمباران جنایات وحشیانه، نسل کشی وقتل عام دریمن بزرگترین جنایات را انجام می دهد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: