کد خبر: ۷۴۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
اداره فن آوری اطلاعات و ارتباطات بانک قرض الحسنه مهر ایران از اعمال تغییرات و بروز رساني همراه بانک نسخه سيستم عامل ios خبر داد.
به روز رسانی نسخه جدید IOS همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ایران
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، نسخه جدید همراه بانک ios در حال حاضر بر روی لينک همراه بانک در وب سايت رسمي به آدرس www.qmb.ir قابل بهره برداري شعب و مشتريان مي باشد .
بنا بر این گزارش، ایجاد منوی تقویم و امکان ثبت رويداد هاي مختلف در آن يکي از امکانات و سرويس هاي جديد راه اندازي شده در اين نسخه است.
با استفاده از این سرویس امکان ثبت انتقال وجه گروهی به صورت دوره های زماني مختلف (ماهانه ، هفتگي و روزانه) به حسابهاي داخلي، شتابي و بين بانکي در قالب انواع رويدادهاي مختلف (قسط خانه، خودرو، اجاره خانه و...) فراهم شده است. همچنين غير فعالسازي رويداد ها و يا پرداخت دستي يک رويداد غير خودکار نيز امكان پذير خواهد بود.
مدیریت چک و حساب جاری از دیگر خدمات و امکانات فراهم شده در اين نسخه از همراه بانک، بانک قرض الحسنه مهر ايران مي باشد كه در آن، امكان بروزرساني و مشاهده كليه دسته چك هاي صادره و چك هاي واگذار شده مهيا شده است.
در این نسخه، با توجه به ایجاد منوی تقویم امکان ثبت و اعمال جزييات (ثبت مبلغ و تاريخ چک) بر روي چک هاي با وضعيت سفيد و قابل استفاده فراهم مي باشد. اعمال اين تغييرات به عنوان يک رويداد جديد در تقويم قابل مشاهده بوده و امكان اصلاح آن نيز از منوي تقويم وجود دارد.
امکان تنظیم ورود با اثر انگشت در بخش تنظیمات برنامه، افزایش طول کارکتر رمز برنامه از ۴ کاراكتر به ۹ كاراكتر، نمایش شماره پيگيري در رسيد كليه تراكنش هاي انجام شده، امكان افزودن كارت شتابي در حالت ورود مهمان و غيره از ديگر امكانات پيش بيني شده براي اين نرم افزار به شمار مي آيد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: