کد خبر: ۷۴۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۶
تعداد بازدید: ۴۳۹
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس بازی فیزیکی و درگیرانه ای دارد و هواداران این تیم به او لقب گتوزو داده اند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،جینارو گتوزو هافبک سابق تیم ملی فوتبال ایتالیا و باشگاه میلان از معدود بازیکنان در جهان بود که بازی درگیرانه او زبانزد خاص عام بود انصافا نماد تعصب و غیرت در بازیکنان ایتالیا بود.

 

این نقش را امروز در پرسپولیس کمال کامیابی نیا بازی می کند و در برخی مواقع به خوبی از عهده این کار بر می آید و گاهی آنقدر نقش خود غرق می شود که فراموش می کند گتوزو وظایف بیشتری از خطا های مکرر روی بازیکنان حریف داشته و دارد.

 

 


کمال در گذشته در فاز تهاجمی و تدافعی یک وزنه برای پرسپولیس محسوب می شد و امروز هر لحظه به دریافت کارت و اخراج نزدیک است و استرس ناشی از بازی خطرناک کمال در تکل ها و درگیری های نفر به نفر بیشتر از سود وی برای تیم است.


در لحظات درگیری کمال کانیابی نیا با بازیکنان حریف، بی احتیاطی موج می زند و استرس در چشم های برانکو با هر برخورد بیشتر و بیشتر می شود.


تعصب کمال کامیابی نیا و بازی درگیرانه وی را باید تحسین کرد اگر در نقش گتوزو غرق نشود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: