کد خبر: ۷۴۸۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۳۲۰
در سفر به آذربایجان شرقی صورت گرفت
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری از کاروانسرای پیام در شهرستان مرند بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی از کاروانسرای پیام مرندبه‌گزارش خبرداغ به نقل از  میراث‌آریا علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری امروز پنجشنبه ۲ آذر ۹۶ در ادامه سفر یک‌روز به آذربایجان شرقی از این کاروانسرای تاریخی که به دست سرمایه‌گذار بخش خصوصی مرمت و احیا شده است بازدید کرد.

سرمایه‌گذار این بنای تاریخی در حین بازدید معاون رئیس‌جمهوری، توضیحاتی را در مورد روند مرمت و احیای کاروانسرای پیام ارائه کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری که با همراهی مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی و مرتضی آبدار مدیرکل میراث‌فرهنگی استان از این بنای تاریخی بازدید کرد، بر استفاده از تولیدات صنایع‌دستی برای تجهیز و تزیین این اثر احیا شده تأکید داشت.

مونسان با اشاره به اینکه محل اقامت امروز برای گردشگران فقط محل خواب نیست، گفت: «باید با ایجاد فضاهای تفریحی و سرگرمی، ماندگاری گردشگران را در نقاط مختلف کشور افزایش دهیم.»

او ادامه داد: «برگزاری رویدادهای متنوع با محوریت داشته‌ها و ظرفیت‌های مناطق مختلف کشور باید به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.»

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بر احیا و مرمت آثار تاریخی مناطق مختلف کشور و بهره‌برداری از آن‌ها به‌عنوان تأسیسات گردشگری نیز تأکید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: