کد خبر: ۷۴۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۲۹
سلیمان توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ايران براي بررسي عملکرد شعب در راستاي تحقق ميزان اهداف ترسيمي و سياست هاي اعتباري تدوين شده به استان هرمزگان سفر کرد.
بازدید عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران از شعب استان هرمزگانبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهرایران، در این سفر، توکلی به همراه مجيد وکيل رييس اداره کل حوزه مديريت از دواير ستادي و شعب بندر عباس و جزيره قشم بازديد كرد و درخصوص اهميت بازاريابي، رعايت اصول مشتري مداري و بهداشت اعتباري رهنمودهاي لازم را بيان داشت.
عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهرایران در سفر به استان هرمزگان، به منظور ارزیابي پتانسيل هاي اقتصادي منطقه و افزايش سهم بانک از بازارهاي پولي طي ديدارهايي با فرماندار، اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خيرين و معتمدين جزيره قشم در رابطه با راهکارها و زمينه هاي مختلف همکاري هاي دوجانبه گفتگو كرد.
توکلی در این دیدار ها بر اهمیت نقش قرض الحسنه در توسعه بانکداري اسلامي و ضرورت تعاملات سازمان ها و نهادهاي گوناگون براي ترويج بيش از پيش اين سنت الهي و کمک به بهبود معيشت مردم منطقه و ايجاد رونق اقتصادي تاكيد كرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: