کد خبر: ۷۴۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۹
سفارت ایران در سئول، اعلام کرد: خانم لی یانگ آیه ۵۰ هزار دلار آمریکا به زلزله زدگان کرمانشاه کمک کرده است و ارقام دیگر منتشر شده در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درست نیست.
توضیح سفارت ایران در سئول درباره کمک نقدی بازیگر کره‌ای به زلزله‌زدگان کرمانشاهبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، پس از این‌که در برخی از رسانه‌های داخلی ارقام مختلفی را از کمک نقدی خانم لی یانگ آیه بازیگر مطرح کره‌ای که در سریال جواهری در قصر نقش «یانگوم» را برعهده داشت، به زلزله‌زدگان کشورمان در کرمانشاه منتشر کردند، سفارت ایران در سئول در توضیحاتی اعلام کرد: خانم لی یانگ آیه مبلغ ۵۶ میلیون وون کره جنوبی، معادل ۵۰ هزار دلار آمریکا، را با هدف و نیت کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه به حساب سفارت واریز کرده‌اند و سایر ارقام اعلام شده در برخی از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی درست نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: