کد خبر: ۷۴۷۷۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از فردا در کیش آغاز به کار می کند.
به گزارش  خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی از یکم آذر در محل نمایشگاه های بین المللی کیش آغازمی شود؛ 80 شرکت تولید کننده داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند که در مقایسه با ادوار گذشته با استقبال خوبی از سوی تولید کنندگان طلا و جواهر مواجه شده است.

حضور شرکت هایی از کشورهای هنگ کنگ، تایلند، هند و افغانستان از نقاط قوت نمایشگاه امسال است. سفیران کشورهای امارات متحده عربی، ترکیه، لیتوانی و لهستان نیز از این نمایشگاه که تا 5 آذر در جزیره کیش ادامه دارد بازدید می کنند.

محمود بندرچی مجری سومین نمایشگاه طلا، جواهر، نقره، ساعت، سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی کیش از حضور اتحادیه ساعت سازان کشور برای نخستین بار در این نمایشگاه خبر داد و افزود: نمایش ساعت های قدیمی متعلق به افراد مشهور از جمله چرچیل از بخش های جذاب نمایشگاه امسال است.

وی همچنین اعلام کرد: در حاشیه این نمایشگاه میز گرانبهای ساخته شده به دست هنرمندان افغانی از سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی به مزایده گذاشته می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: