کد خبر: ۷۴۷۷۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس:
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت که در گزارش این کمیسیون راجع به مسکن مهر عنوان شده بود پیمانکاران برخی مجموعه‌ها دست دوم و سوم بوده و برای اقتصادی شدن فعالیتشان از کیفیت کاسته بودند.
کمیسیون اصل ۹۰ در مورد بی‌کیفیتی برخی مجموعه‌های مسکن مهر تذکر داده بود
به گزارش خبرداغ،داوود محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: البته الان واقعا جای این کار نیست که به موضوع مسکن مهر بپردازیم. به هر حال حادثه‌ زلزله اتفاق افتاده و باید تلاش کنیم آثار و تبعات آن را کاهش دهیم و برای التیام مردم آسیب دیده اقدام کنیم. اینکه بخواهیم از این موضوع به صورت ابزاری استفاده کنیم و نگاه سیاسی داشته باشیم، در این شرایط منصفانه نیست.

وی افزود: در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ در مورد مسکن مهر یکی از نقاط ضعفی که در برخی مجموعه‌ها وجود داشت این بود که پیمانکاران بعضا دست دوم و سوم بودند و برای اینکه کارشان اقتصادی شود از کیفیت کاسته بودند. این موضوع در گزارش آمده بود و ما آن را متذکر شده بودیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس در عین حال تاکید کرد: ما در این گزارش هم معایب و هم محاسن مسکن مهر را عنوان کردیم و باید به مجموع این موارد پرداخته شود.

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یادآور شد: بخش‌هایی از این گزارش به وزارت راه و بخش‌هایی به معاون اول رئیس‌جمهور ارجاع شد که کارگروهی برای پیگیری موضوع تشکیل دهند و برخی بخش‌ها هم به قوه‌قضائیه ارجاع شد که از سوی وزارت راه و معاون اول پاسخ‌هایی دریافت کردیم اما کامل نبود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۳۰
0
0
درشرکت مخابرات استان تهران بدون هیچ دلیلی اضافه کاری، نوبت کاری نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت را قطع کرده و برای ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت مشکل درست کرده اند.
این درحالی است که حقوق ومزایای مدیران، مسئولان و مسئولین این شرکت بسیاربالا است.
هزاربار پیام ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت دررسانه ها چاپ شده است.
آیا برای گرفتن حق قانونی خود را باید این همه اعتراض کنیم.
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان، مدیران و مسئولین درمدت هشت سال دراین زمینه اقدامی نمی کنند؟
ولی هیچگونه پیگیری درمورد انجام نمی شود.
چه کسی پاسخگوی این مشکل است.
مشکل ما نگهانان رسمی مراکز تلفن ثابت تابع ادارات کل مناطق مخابراتی تهران وابسته به شرکت مخابرات مخابرات استان تهران درمدت 8 سال قانون کار است.
مشکل ما نگهبانان رسمی قانون کار است مشکل ما نگهبانان رسمی درمراکزتلفن ثابت نبود نگاه مدیریتی صحیح در شرکت مخابرات استان تهران است..
مشکل در قانون کار، بی قانونی و بی عدالتی است.
چه کسی به این موضوع باید رسیدگی کند؟
چه دستگاهی باید به مشکل رسیدگی کند؟
وظیفه چه کسی است که نسبت به آنها اقدام نماید؟
چه کسی مسئول وپاسخگو است؟
ازمهرماه 1389 تاکنون هیچ دولتمردان، نمایندگان مجلس، مسئولان، مدیران ومسئولین نه جوابگو بوده ونه عملی انجام داده اند. متاسفانه هیچ مرجعی پاسخگوی شکایات و اعتراض ها ما نیست.
وچه کسی باید دربرابر این بی قانونی ها و عدالتی ها پاسخگو باشد.
و درقانون به هرجرم کوچکی رسیدگی می شود پس چه شد.

جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
انتقاد از شرکت مخابرات ایران ومخابرات منطقه تهران کسی پاسخگو نیست بر عملکرد ادارات مناطق مخابراتی هفت گانه تهران و ابسته به شرکت‌ مخابرات منطقه تهران نظارت لازم ندارد. درمدت 8 سال است از مدیران، مسئولان و مسئولین این منطقه مخابرات و دیگر مسئولان استان تهران درخواست های، شکایت های و اعتراض های کرده ایم به پرداخت اضافه کاری، شبکاری و... ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت تابعه ادارات کل مناطق هفت گانه مخابراتی وابسته شرکت مخابرات استان تهران اقدامی کنند ولی ازمهرماه 1389 تاکنون خبری نیست ؟! چرا حقوق این مدیران، مسئولان و مسئولین حلال نیست مدیران، مسئولان و مسئولین که این گونه کار می‌کنند، حقوقشان حلال است؟ چرا بعد از 8 سال هنوز به مشکلات اضافه کار و شبکاری و... ما نگهبانان رسمی رسیدگی نکردند. اضافه کاری و شبکاری را پرداخت نکرده‌اند و برخی از طلبکاران بیش از 4 سال است که پولی دریافت نکرده‌اند. آیا نهادی نیست تا حق و حقوق نگهبانان رسمی را از نیشکر هفت‌تپه بگیرد؟ پس چرا قانون با متخلفان برخورد جدی نمی‌کند 8 سال طول می‌کشد! ازدولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان، مسئولین و سازمان بازرسی کل کشورتقاضای رسیدگی داریم.. هر دولتی که آمد به مردم و کارکنان قول و وعده دروغین داده است. جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران


شرکت مخابرات ایران، مخابرات منطقه تهران، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و مسئولین باید پاسخ بدهند. آیا کسی درمدت هشت سال به فکرمشکلات ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران نیست. درمدت هشت سال است ازپرداخت نکرده اند اضافه کاری وشبکاری و... ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران توسط شرکت مخابرات استان تهران ازطریق رسانه ها پیگیری کرده ایم متاسفانه درمدت هشت سال است هیچ خبری نیست چر؟! متاسفانه شکایتی ها و اعتراضی ها ما نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران به رفتار بی شرمانه، مدیران، مسئولان ومسئولین شرم آوراست که ازمهرماه 1389 تاکنون پاسخ نداشته است وکسی هم پاسخگو نیست چرا ؟! دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و مسئولین به جای سخنرانی های مداوم به فکرعمل وحدمت به نگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت و نگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران باشند.
چرا ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دراین زمینه اقدامی نمی کند؟
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی دراین زمینه اقدامی نمی کند؟
ازقوه قضائیه تقاضا می کنیم دراین زمینه قاطعانه وارد عمل شود. ازسازمان بازرسی کل کشور تقاضا می کنیم دراین زمینه قاطعانه وارد عمل شود.
جمعی ازنگهبانان رسمی مراکزتلفن ثابت ونگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات استان تهران
جمعی ازنگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۴
0
0
از رسانه ها متحرم درخواست می کنیم مشکلات ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران را پیگیری کنند.
انتقاد از مخابرات منطقه تهران
انتقاد از شرکت مخابرات ایران
انتقاد از دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولان
انتقاد از رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی
انتقاد از علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی
انتقاد ما نگهبانان رسمی بازنسشتگان مخابرات منطقه تهران به مخابرات منطقه تهران، شرکت مخابرات ایران، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران، مسئولان و مسئولین این است که این همه اعتراضی ها متاسفانه هیچ مرجعی ازمهرماه 1389 تاکنون پاسخگوی شکایات و اعتراضی ها ما نیستند.
به کجا شکایت کنیم بکنیم که نتیجه داشته باشد. با اینکه مشکلات را ازمهرماه 1389 تاکنون از طریق رسانه ها وپیگیری کرده ایم ولی متاسفانه نتیجه نداده و کسی تاکنون پاسخگونیست چرا ؟!
هشت سال درانتظار دریافت اضافه کاری و شبکاری و...
چرا مدیرکل مخابرات منطقه تهران، مدیرکل عامل شرکت مخابرات ایران و دیگرمسئولان مخابرات منطقه تهران ازمهرماه 1389 تاکنون درمدت هشت سال است به این موضوع رسیدگی کنند؟
چرا سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع درمدت هشت سال است رسیدگی نمی کند؟
چرا دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومسئولان درمدت هشت سال است تاکنون دراین زمینه اقدام نمی کنند؟
بازنشستگان رسمی مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران هستم. مهرماه 1389 تا دی 1391 شبکاری وآبان‌ماه 1389 تا دی 1392 اضافه کاری ما نگهبانان بازنشستگان شرکت مخابرات استان را پرداخت نکردند. نمی‌دانیم مسئولان چه فکر می‌کنند؟ آیا خودشان خرج و مخارج روزمره ندارند
اول به مردم خودمان رسیدگی کنند
اگر می‌خواهیم در دنیا یک کشور پیشرفته و الهام‌دهنده باشیم باید امکانات و ظرفیت‌های کشور صرف خوشبختی مردم خودمان هم بشود. باید دفاتر کار مسئولان به روی مردم باز باشد و هر کس بتواند مشکل خود را به مسئول مربوطه بازگوید. وقتی مشکلی پیش می‌آید یک شهروند سرگردان می‌شود و دستش به هیچ‌کجا بند نیست، در صورتی‌که دولت موظف به حفظ حقوق همه شهروندان است.
از سازمان بازرسی کل کشور و ریاست محترم قوه قضائیه درخواست رسیدگی داریم.
جمعی ازنگهبانان رسمی بازنشستگان مخابرات منطقه تهران وابسته به شرکت مخابرات ایران
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: