کد خبر: ۷۴۷۶۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
تعداد بازدید: ۸۴۲
رفتار سرد سرمربی سایپا با سرمربی نفت باعث ناراحتی شدید درخشان شده است.
رفتار علی دایی خشم یک پرسپولیسی را برانگیخت!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،روز گذشته و در سازمان لیگ علی دایی سرمربی سایپا و حمید درخشان سرمربی نفت با یکدیگر رودررو شدند که دایی در برخوردی قابل پیش بینی حتی حاضر به دست دادن با درخشان نشد و تنها با پاسخ دادن به سلام او از کنارش رد شد.

 

این موضوع باعث دلخوری شدید درخشان شد به طوری که در جمعی خصوصی با برخی از دوستان خبرنگارش به شدت از این برخورد دایی گله کرد.

 

درخشان معتقد بود او در اقدامی فوتبالی جایگزین دایی شده و دایی نباید از او کینه به دل داشته باشد. 

 

سرمربی نفت همچنین می گفت که با اینکه از دایی بزرگتر بوده اما او به سرمربی سایپا سلام کرده که البته فکر نمی کرد با چنین واکنشی روبرو شود.

 

دلخوری دایی بابت اتفاقات شهریور ۹۳ است که درخشان حاضر شد بعد از کودتای حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره وقت پرسپولیس و برکناری اش از سرمربیگری این تیم جانشین وی شود.

 

نامه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: