کد خبر: ۷۴۷۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
تعداد بازدید: ۲۱۳
رضا مهاجری و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان پدیده و پرسپولیس در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که برتری آماری با سرمربی سرخپوشان پایتخت است.
وضعیت تقابل سرمربی پرسپولیس با پدیده!

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، رضا مهاجری و برانکو ایوانکوویچ سرمربیان پدیده و پرسپولیس در حالی امروز به مصاف هم خواهند رفت که برتری آماری با سرمربی سرخپوشان پایتخت است.
 

رضا مهاجری و برانکو تاکنون ۴ بار به مصاف هم رفته اند که تمامی مسابقات در دیدار های مستقیم پدیده و پرسپولیس بوده است که نتیجه آن ۲ برد برای برانکو و پرسپولیس و ۲ مساوی بوده است، تاکنون مهاجری موفق به شکست تیم برانکو نشده است.


در این ۴ دیدار پرسپولیسِ برانکو ۱۰ گل و پدیدهِ مهاجری ۵ گل به ثمر رسانده اند.


مهاجری و برانکو باثبات ترین مربیان لیگ هستند که از لیگ چهاردهم و ابتدای لیگ ۱۵ همچنان در تیم های خود حضور دارند ، باید منتظر ماند که نتیجه تفکرات محکم ترین نیمکت های لیگ چه خواهد شد.


تیم های پرسپولیس و پدیده با ۲۳ و ۱۷ امتیاز تیم های سوم و چهارم جدول هستند که این مسابقه برای مربیان این تیم ها بسیار مهم است، برانکو و یارانش به دنبال این هستند که صدر جدول را پس گرفته و فاصله خود را با رقبا بیشتر کنند و برای مهاجری و شاگردانش نزدیک شدن به صدر جدول و کم کردن فاصله با رقبا به ویژه پرسپولیس اهمیت ویژه ای دارد.

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: